Najeto cca kolem 1500 – 1700 km a zhruba kolem nájezdu 800 km se začaly ozývat divné zvuky od předního kola. Zvuk podobný cvakání. A tak jsem myslel, že to budou ložiska v předním kole, nebo se něco dostalo mezi brzdové destičky. Až později jsem zjistil, že asi odešlo ložisko v hlavovém složení. To moc dlouho nevydrželo 🙁 Ale zase kolo bylo v levnější cenové relaci, výroba je v některé z asijských zemí a tak nemohu chtít zázraky. Člověk s tím musí počítat, že když koupí levnou věc, tak mu dlouho nevydrží. A to jsem kolo jezdil jen po šotolině, nebo asfaltu, žádná divočina to nebyla.
Na čelo rámu jsem si nalepil čirou silnou fólii, protože bowden brzdy se tře o rám a má tendenci sdírat barvu.
Jinak vše ostatní zatím drží, šaltr pořád funguje jak má, brzdy brzdí ….. uvidíme jestli se problémy objeví i po delším nájezdu.
Na konci prázdnin dám další info o stavu kola.
Testování Kellys Soot 50 III.díl