ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Nenáročná trasa s menším převýšením je cesta do známého lyžařského městečka Maria Alm.

Tauernská cyklostezka ná povede nechvějně tím správným směrem, nápis na zelených cedulích bude zřetelný. Po asfaltových cestách dojedeme až k do vesnice Almdorf.

Zde se již nenechte navigovat šipkami, ale vesnicí projeďte, nikam neuhýbejte a čeká vás táhlý kopec a v jeho půjce bude dobočka do prava na šotolinu. To je ta správná cesta kudy se vydáte. Jemný kopeček s nádherným výhledem okolo salaše. Dostanete se na širší lesní cestu a zde pojedete do prava. Za chvíli cesta končí, ale po stezce pokračujte dále a za chvilku se dostanete k vleku. Jste zhruba ve 2/3 sjezdovky kterou přejedete a dostanete se na další polní cestu. Po té jedete směrem dolů a kopírujete sjezdovku. Dojete k hotelu a zde již pokračujete po asfaltové cestě směrem vpravo. Projedete malým tunýlkem a za chvilku již šipky ukazují směrem do leva na Maria Alm. Sjedete k salaši a hned za ní je malý šotolinový singl, nic nenáročného a tudy se distanete mezi penziony a jste už v Maria Alm. Sjedete až k hlavní silnici, tu přejedete a po pár metrech doprava na silnici vedoucí do centra. Zde hned odbočte vlevo a už opět uvidíte zelenou ceduli Tauernské cyklostezky. Šipky nás za chvilku budou mít tendenci navádě přes můstek vlevo, ale jeďte dále a okolo bytového domu do malého kopečku a na něm je turistické značení ostře do leva. Pěkně po šotolině dojedete do vesničky Rain, kterou projedete Čeká Vám mírný sjezd dolu na hlavní silnici, přes ní rovně a do malého kopce a jsme opět ve vesnici Almdorf. A tudy již zpět po známých cestách do Zell am See.

• Celá trasa z Zell am See má 41 km a převýšení 500 m
  • Pokud najedete kurzorem na profil, tak se ukáže přesné místo na mapě.