ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Tato trasa je zde již jednou popsána, ale jel jsem jí na začátku jara a někde byl ještě sníh. Tentokrát se podíváme až na vyhlídku a cestou dolů zvolíme jeden z mnoha singlů v této oblasti.

Začátek trasy je stejný jako cesta na Jahnhütte akorát, že při sjezdu od hospody nedojedeme až dolů, ale v jedné z ostrých zatáček v horní pasáži pokračujeme rovně. Nemůžete to minout, ta cesta se nedá přehlédnout, ale není nijak značená. Dovedená nás ale k ukazatelům, kde nás známé červené MTB šipky směřují směrem nahoru. Cesta je středně náročná, vše šotolina, občas trošku více kamenitá. Za chvíli jsme na kopci. Po pravé straně máme Asitz 1.914 mnm a k němu si zajedeme. Dá se bez problémů vyjet s kolem až na vršek kde je krásný rozhled.
Odsud se přesuneme k restaurantu Schönleitenhüte a nad ní vede turistická cesta. Tuto cestu zvolíme a po lehkém stoupáku dojedeme až k vleku Wildenkarkogel, kde je další hospoda. Napojíme se turistickou trasu č.17, což se singl plný kořenů a ten nás dovede až k lanovce Kohlmaiskopf. A odsud již po šotolině, pak po asfaltu sjedeme do Saalbachu. Tady se napojíme na cyklostezku směr Zell am See. Kořenový singl je místy trošku náročnější když je mokro. Za sucha je to vcelku běžná lesní cestička. Dejte pozor, je na ní dost turistů a cyklo příznivců, kteří jedou opačným směrem trasu BIG-5, jelikož tento singl je jeho součástí.

• Našlapete 60 km s celkovým převýšením 1.750 m
  • Pokud najedete kurzorem na profil, tak se ukáže přesné místo na mapě