ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Pohodička a romantika, tak by se dala charakterizovat cesta do známé vesnice Fusch ležící na známé silnici vedoucí na Großglockner, která je nejvyší horou Rakouska. /3.798 mnm/

Začínáme v Brucku a budeme kopírovat silnici i cyklostezku po místních loukách. Pojedete-li z Zell am See, ta uhnete za Billou do leva a asi po 100 m po pravé straně bude most. Ten přejedete a sjíždíte z malého kopečka dolů přes další mostík, který je vlevo. Po jeho přejezdu po asfaltové cestě hned do prava a cesta nás krátkým stoupáním dovede k rozcestí. Můžeme jet vlevo, nebo místně doprava. Je tam turistické značení a dejte se doprava po trase č.7.

A ta už nás povede po loučkách a pastvinách Čekají Vám asi 2 ohradníky a několik branek. Cesta je lehkým terénem, pokud pojedete na jaře, pozor na vetší mnoožství bláta, které tam většinou býva v místech, kde chodí krávy. Bez problémů se dostanete až do Fusch, kde poslední úsek již navazuje na cyklostezku. Zde můžete pokračovat dále po silnici až k mýtnici na Großglockner, nebo např. na Bad Fusch což jsou staré lázně, nebo kousek před již zmiňovanou vesnicí je odbočka na Kammerer Grundalm. Obě trasy jsou již poněkud jiné obtížnosti, terénu kopcovitého.
Cestou zpět můžete zase jet podél silnice po Tauernské cyklostezce.