Tak jsou první desítky kilometrů za mnou. Testování probíhá na Vysočině, podklady jsou většinou staré asfaltové cesty, šotolina, polní a lesní cesty a pěšiny s kamením a kořeny.
Kolo hezky táhne za šlápnutím, převod 2×10 jsem využil v kompletní škále a i do kopců plných kamení to stačilo. V tomto je spokojenost, problém ale je, že brzdové páky jsou daleko od řidítek. Špatný dosah na ně je jak v dolním, tak i horním úchopu. Cesta s kopce, zejména, pokud člověk musí být pořád na brzdách (kořeny, kamení, šotolinové vracečky ….) je peklo. Žádná jistota úchopu a citu pro brzdy. V tomto směru nemám kolo vůbec pod kontrolou a uvažuji o rovných řidítkách.
Koncem týdne už budou testy pokračovat na úpatí Vysokých Taur, kde přejdu na delší kopce se šotolinovým podkladem.
Další fotky jsou na FB.